Veebipoe saarabutiik.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Saara Butiik (registrikood 14842912), asukohaga 65608, Võru linn.
Allpool olevad müügitingimused kehtivad www.saarabutiik.ee veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toote- ja kategoorialehtedel. Hinnad on esitatud eurodes ning neile lisandub kättetoimetamise tasu, mis kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
Makseid vahendab Montonio Finance . Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost, Omniva
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Kohe olemas tooted jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Tellimisega tooted pannakse teele 1-3 päeva peale kaupa saabumist lattu.
Kui soetatakse kohe olemas toode ja tellimisega toode korraga, siis väljastatakse ka kohe olemas toode peale tellimisega toote saabumist lattu.
Tagastamine ja ümbervahetamine
Igal tootel on 14 päevane tagastusõigus.
Toote tagastamisest peab teatama 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse võib täita vabas vormis ja saata see elektronpostile info@saarabutiik.ee. Tagastamiseks võib ostja kasutada ka tüüpvormi, mis on kättesaadav: siin. Kaup tuleb tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Selleks, et tagastatud toote eest saaks tagasi maksta kõik lepingu alusel saadud tasud peavad toote küljes olema kahjustamata originaaletiketid. Toode peab olema kasutamistunnusteta. Toode ei tohi olla määrdunud, parfüümi lõhnaga või kahjustatud.
Kui tagastatud toote kvaliteet on halvenenud või on kahjustatud mittesihipärasest kasutamisest on Veebipoel õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine ostja poolt toote eest tasutud tagastamisele kuuluva summaga.
Toote tagastamisel tasub postikulu ostja.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Toote ümbervahetamisega seotud kulud tasub ostja.
Vahetustoode pannakse teele 0-3 tööpäeva jooksul peale ümbervahetamisele kuuluva toote kätte saamist.
Kui ostja on kaupa tellides valinud Veebipoe pakutud kõige soodsamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@saarabutiik.ee või helistades telefonil: +372 521 1627.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul peale asja üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Ostja saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (VÕS § 54 lg 1 p 18). VÕS § 101 lg 1 alusel, kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
Vääramatu jõud
Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust.
Müüja ei vastuta ekraani seadetest tingitud värvierinevuse eest.
Tingimuste muutmine
Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindasid ning muuta käesoleva lepingu tingimusi ette hoiatamata.
Hindade muutmisel jääb ostjale kehtima kinnitatud tellimuse kokkuvõttes märgitud hind.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@saarabutiik.ee või helistada telefonil: (+372) 521 1627.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon on sõltumatu ja erapooletu üksus, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi lepingust tulevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi. Kaebuse läbivaatamine on osapooltele tasuta. Tarbijavaidluste komisjon asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn; telefon +372 6201 707; e-post avaldus@komisjon.ee; veebileht https://komisjon.ee/et/
Online Dispute Resolution ehk internetipõhine vaidluste lahendamine on elektrooniline keskkond, mille kaudu saavad Euroopa Liidu liikmesriikide kodanikud lahendada teises EL liikmesriigis asuvate e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Kaebuse saab esitada eraisik, kes on kaupu või teenuseid ostnud isiklikuks kasutamiseks, mitte kutse- või tööalasel eesmärgil. Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuste poolt pakutavad teenused on tasuta. Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuse Eesti kontaktpunkti kontaktandmed on järgmised: (Endla 10A, 10122 Tallinn; e-post consumer@consumer.ee; veebileht https://consumer.ee/).